Reklamačný poriadok pre podnikateľov
I. Kto sme a čoho sa tento reklamačný poriadok týka
1. Tento Reklamačný poriadok upravuje spôsob a podmienky reklamácie vád tovaru zakúpeného prostredníctvom webových stránok www.lyke.sk od spoločnosti JB-software s.r.o., IČO: 05421021, zapísanej v obchodnom registri Krajského súdu v Ústí nad Labem pod sp. zn. C 38119 / KSUL (ďalej len "my").
2. Ak pri nákupe uvediete svoje IČO, použije sa pre vás tento reklamačný poriadok pre podnikateľov (ďalej len "vy").
3. Cieľom tohto dokumentu, reklamačného poriadku, je vysvetliť vám, ako môžete uplatniť svoje práva z chybného plnenia a ako prebieha reklamácia.
4. Tento reklamačný poriadok je súčasťou našich obchodných podmienok.
5. Všetky informácie, ktoré nám oznámite, sú dôverné a budeme s nimi tak zaobchádzať.
II. Práva z chybného plnenia, reklamačný proces
Chyby
1. Zodpovedáme vám za to, že tovar pri prevzatí nemá vady. To znamená, že v čase, keď preberáte tovar, zodpovedáme najmä za to, že:
- sa tovar hodí k účelu, ktorý pre jeho použitie uvádzame;
- tovar zodpovedá kvalitou alebo prevedením dohodnutej vzorke alebo predlohe, ak bola akosť alebo prevedenie určené podľa dohodnutej vzorky alebo predlohy;
- je tovar v zodpovedajúcom množstve, miere alebo hmotnosti a
- tovar vyhovuje požiadavkám právnych predpisov.
Uplatnenie práva z chybného plnenia
1. Reklamáciu, prosíme, uplatnite na e-mail: info@lyke.sk alebo listom na adresu: JJB-software s.r.o., Švermova 268/76, Liberec, 46010, Česká Republika
2. Prípis k vami uplatnenej reklamácii musí obsahovať nasledovné náležitosti:
- vaše kontaktné údaje, popis chyby a požiadavku na spôsob vybavenia reklamácie;
- preukázanie nákupu tovaru (najlepšie priložením dokladu o kúpe).
3. Tovar, ktorý podľa vášho názoru obsahuje vadu, zašlite spolu s reklamačným formulárom na vyššie uvedenú adresu. Tovar by mal byť pri preprave zabalený vo vhodnom obale, aby nedošlo k jeho poškodeniu, musí byť čistý a kompletný. Pokiaľ sa jedná o použité látkové výrobky, tovar musí byť vypraný. V opačnom prípade nie sme povinní sa reklamáciou zaoberať a tovar vám zašleme späť na vaše náklady.
Chyby tovaru
4. Ak má tovar vady, môžete uplatniť reklamáciu a podľa svojej voľby požadovať u vady, ktorá znamená podstatné porušenie zmluvy (bez ohľadu na to, či ide o vadu odstrániteľnú alebo neodstrániteľnú):
- odstránenie chyby dodaním novej veci bez vady alebo dodaním chýbajúcej veci;
- bezplatné odstránenie vady opravou;
- primeranú zľavu z kúpnej ceny; alebo
- vrátenie kúpnej ceny na základe odstúpenia od zmluvy.
5. Ak považujete chybu tovaru za podstatné porušenie zmluvy, ste povinní nám to doložiť.
6. U vady, ktorá znamená nepodstatné porušenie zmluvy (bez ohľadu na to, či ide o vadu odstrániteľnú alebo neodstrániteľnú), máte nárok:
- na odstránenie vady;
- primeranú zľavu z kúpnej ceny.
7. Nepodstatným porušením zmluvy je napr. Chýbajúci gombík a podstatným porušením zmluvy výrazne odlišná farba tovaru.
8. Berte, prosíme, na vedomie, že kým neuplatníte právo na zľavu z kúpnej ceny, alebo neodstúpite od zmluvy v prípade nepodstatného porušenia zmluvy, môžeme vám dodať to, čo chýba, alebo odstrániť vadu.