Loading...

❤ Radi vám pomôžeme s objednávkou po telefóne: +420 776 634 912 - po-pi 9:00-16:00 ❤

×

info@lyke.sk+420 776 634 912po - pi 9:00 - 16:00

0
Loading
Košík je prázdny
DO DOPRAVY ZADARMO ZOSTÁVA UŽ LEN  

Kategórie

Kategórie

Časté otázky

Je možné tovar vrátiť, ak mi nebude vyhovovať?

Áno, samozrejme. Ak vám objednaný tovar z akéhokoľvek dôvodu nebude vyhovovať, môžete ho vrátiť do 14 dní bez udania dôvodu. Tovar však musí byť nepoužitý, nepoškodený a zabalený v pôvodnom obale. Nezabudnite tiež vyplniť formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy, ktorý nájdete tu: formulár

Je možné si váš tovar prezrieť v kamennej predajni?

Bohužiaľ kamennú predajňu neprevádzkujeme. Tovar si však môžete pozrieť v pokoji domova a do 14 dní nám ho nepoužitý vrátiť späť bez udania dôvodu.

Chcel/a by som v objednávke uplatniť zľavový kód. Ako to mám urobiť?

Pri kontrole tovaru v košíku sa objaví okienko, kam vložte kód, na základe ktorého sa vám odpočíta zľava.

Zabudol/a som do objednávky zadať zľavový kód. Môžem ho ešte uplatniť?

Áno, kontaktujte náš zákaznícky servis, naši operátori vám objednávku upravia, ak už nebola uhradená.

Objednal/a som si u vás tovar, ale nedostal / a som žiadne informácie, či ste objednávku prijali a kedy ju môžem očakávať?

Po dokončení objednávky vám príde potvrdzujúci mail o jej prijatí. Ak ste ho nedostali, je možné, že sa vám objednávku nepodarilo dokončiť, alebo vám potvrdzovací email spadol do priečinka s nevyžiadanou poštou. Ak si aj tak nie ste istí, či objednávka prebehla v poriadku, kontaktujte náš zákaznícky servis na tel. Čísle  +420 776 634 912 alebo maile: info@lyke.sk.

V objednávke som zadal/a platbu bankovým prevodom, ale údaje k platbe mi neprišli.

Objednávku zaplaťte na náš účet č. CZ9020100000002301776944. Ako variabilný symbol uveďte číslo objednávky, ktoré nájdete v potvrdzovacom maile či prehľade objednávok po prihlásení na našom webe. V prípade, že si ani tak nie ste istí, aké údaje máte do platobného príkazu zadať, kontaktujte náš zákaznícky servis.

Posielal / a som tovar na reklamáciu, ale doteraz nemám žiadne informácie o jej vybavení.

Reklamácie sa snažíme riešiť v čo najkratšom termíne. Ak si chcete byť istý, či k nám vaša zásielka dorazila v poriadku, kontaktujte náš zákaznícky servis na tel. čísle +420 776 634 912 alebo maile: info@lyke.sk.