Loading...

❤ Radi vám pomôžeme s objednávkou po telefóne: +420 776 634 912 - po-pi 9:00-16:00 ❤

×

info@lyke.sk+420 776 634 912po - pi 9:00 - 16:00

0
Loading
Košík je prázdny
DO DOPRAVY ZADARMO ZOSTÁVA UŽ LEN  

Kategórie

Kategórie

Reklamácia a vrátenie tovaru

V prípade, že tovar, ktorý ste od nás dostali, je poškodený alebo nefunkčný, postupujte podľa reklamačného poriadku.

Reklamačný poriadok

Výrobky, na ktoré sa vzťahuje právo uplatnenia reklamácie musia byť odovzdané na posúdenie ihneď po zistení závady, musia byť čisté a s náležitými dokladmi a popisom závady, prípadne označeným miestom závady.

Ako postupovať:

V prípade reklamácie postupujte podľa popisu nižšie: Zašlite výrobok na adresu - prevádzkareň pre reklamácie: JB-software s.r.o., Švermova 268/76, Liberec, 46010, Česká Republika. Preprava je hradená stranou kupujúceho. Zásielka musí byť kompletná (vrátane príslušenstva a všetkej dokumentácie) a v stave, v akom ste ju prevzali pri dodávke. K tovaru priložte doklad o kúpe. Vždy prosím použite baliaci papier alebo kartón, tak aby nemohlo počas prepravy dôjsť k polepeniu, popísaniu či inému znehodnoteniu pôvodných obalov. Neposielajte tovar na dobierku, v takom prípade nebude tovar prevzatý. Odporúčame Vám tovar poistiť.

Ihneď po uzatvorení zmluvy obdržíte reklamačný protokol elektronicky na Vašu adresu elektronickej pošty alebo si ho môžete stiahnuť u nás na webových stránkach (odkazy na formuláre: relamačný protokol, odstúpenie od zmluvy).

Tovar musí byť na prepravu riadne zabalený, tak aby nedošlo k jeho ďalšiemu prípadnému poškodeniu.

Chybný alebo poškodený tovar bude vymenený alebo bude vrátená kúpna cena.

K tovaru musia byť priložené všetky listiny, ktoré nakupujúci s tovarom obdržal, teda napríklad paragón, záručný list a iné.

Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúce z prevádzky produktov, funkčných vlastností a škôd z neodborného používania produktov, rovnako ako škôd spôsobených vonkajšími udalosťami a chybnou manipuláciou. Na chyby tohto pôvodu sa nevzťahuje ani poskytnutá záruka.

Tovar je z hygienických dôvodov na reklamáciu prijatý iba riadne vyčistený.

Ak výrobca poskytuje záruku dlhšiu, je uvedená pri tovare v katalógu.

Pri zamietnutých reklamáciách môžu byť účtované náklady na reklamačné konanie a manipulačné poplatky.

O vybavení reklamácie budete informovaní e-mailom, prípadne SMS. Rovnako ako pri dodaní objednávky budete informovaní o expedícii balíku a termíne doručenia.